Kızlar bebişlerinizin cinsiyetlerini en erken ne zaman öğrendiniz ?🙈
Beyzaa33 oğlumdada kızımdada tam 12.haftada öğrendim
Beyzaa33 12 haftalıkken oğlum olacağını ogrendim
Beyzaa33 14 haftada ögrendim
2bebe1gebe yaa ne güzel 3 hafta sonra benimkisi de gözükebilir ozaman belki inşallah 🥰😘