Dişimin kökünde yani yanağıma denk gelen yerde dün ağrı vardı bugün şişti. Şimdi yemek yedim ağrıyor çok 34.haftadayım apse yapmış gibi geldi yanağım sabahtır şiş. Yaşayan var mı bunu, Bu haftalarda diş tedavisi yapılıyor mu gitsem mi bilmiyorum bilgisi olan yazabilir mi