Başlığı okuduktan sonra başladım araştırmaya 🙄 ben de 3. Aydan beri kullanıyorum hiç de aksatmam ilaclarimi. A,d,e,k vitaminleri suda eriyen vitaminler olduğu için fazlası su ile atiliyormus. Zaten bahsedilen 4000 muı iki katına yakın aslında çok fazla olmuyor yani sen bir günde 40000 mui alsan ancak etkilenirsin gibi🤷 Allah evlatlarımızı bagislasin sağlık bakanlığı bunu bilmeyecek mi yani çok enteresan çünkü hamilelikte bu ilacı devlet karşılıyor zararlı olsa niye verirler ki?