Nnurdan A vitamini hamilelikte çok zararlı diye biliyorum. Böyle konuşmamın sebebide bir süre sivilce tedavisi gördüm ilacı bıraktım ve 2 ay sonra hamile kaldım. Kimi doktora göre 3 ay kimi doktora göre 6 ay veya 2 sene hamile kalınmaması gerekiyormuş ve ben bunu bilmiyordum. Doktorum ile konuştuğum da A vitamininin bebeğe zararlı olduğunu fakat sadece bir ihtimal olduğunu söylemişti. Yani çocukta anomali görülebilme ihtimali olup olmayacağını söylemişti. Tabiki dediğim gibi bir ihtimal, böyle bir şeyde bile bile kimse böyle bir ilaç vermez diye düşünüyorum ve gittiğim doktorda dediğim gibi bilinen doçent bir doktor