Reyhan1453 Kadin doğum doktoruma henüz gidemedim, randevum haftaya ama.bugun gittiğim doktora şişliği gösterdim. Fıtık demek için çok küçük, fitikta daha büyük bir şişlik olur ve ıkınınca dışarı doğru bombelesir dedi. Benimki gebeliğe bağlı olarak rahmin büyümesi sonucu bağlarının baskısından kaynaklı olabilirmis. Eğer aklınızda bir şüphe varsa genel cerrahi uzmanına da gösterebilirsiniz, müdahaleyi o yapsın zaten kadın doğum doktorunun yaptığı pek çok fıtık müdahalesi ileride tekrarliyormus