_gmzenur_ https://resimyukle.io/r/PnQBVewyvW https://resimyukle.io/r/RuDrJ2Qd9d Kızlar reglime 3 gün var hafiften ikinci çizgi çıktı. Dün yapmıştım tek çizgiydi benim gibi olup hamileliğini öğrenen var mı acaba?
TazeAnne06 _gmzenur_ evet hayalet çizgi gördüm var gibi duruyor ama testlerde yanılma payı vardır kan verin bence
_gmzenur_ Melekk12 Alparslaninannesii İnşallah kızlar dua edin olur mu yaklaşık 4 ay önce kürtaj oldum inşallah bu sefer hüsrana uğramam😢 3 gün önce kan vermiştim negatif çıkmıştı😔
Alparslaninannesii _gmzenur_ inşallah pozitiftir cnm yarın sabah birde kaset testle tekrarla adetin gecikince kan ver
Beyzaa33 Ben İkinci çizgiyi göremedim sanırım ama silik de olsa varsa gebelik kesin vardır bende de silik çıkmıştı hastaneye gittiğimde 300 küsürlerde çıkmıştı şimdi 9 haftalık :) hayırlısı olsun 🙏🏻