nazliaynaci Kızlar 0 6 emzik arayışındayım, artık yarın alışveriş işini bitireceğim yardımcı olabilirmisiniz hangi marka almalıyım bibs ve awent düşündüm ama yazarsanız sevinirim
Gulsurmeli nazliaynaci Chicco Ama 0-6 ay almak yerine 0-3 almak daha iyi bebek açısından 0-6 büyük oluyor 0-3 daha ideal
nevarneyokk nazliaynaci Ben Avent soothie almdoştım . İkili hemde 🥲 ve tutmadı . Wee baby denedim onuda tutmadı . Bilmiyorum ağır geliyorda olabilir bebeğim 26 günlük. Almaman gerekenleri söyliyim dedim 😀