Bende var canım, 20. Haftada detaylı da öğrendim şuan 38+3 olduk kızımla. Her 3 haftada bir şehir hastanesi perinatolojiye gidiyordum, orada bant bebeğe dolanmış mı zarar vermiş mi diye bakıyorlardı, çok şükür elinde ayağın da bir sorun yok ama parmakları bilemeyiz diyorlar. Her zaman gönlümü ferah tutmaya çalışıyorum, sende gönlünü ferah tut, İnşallah sağlıcakla doğarlar. Bazen sonradan da kaybolabiliyormuş, yada kese kendi içinde katlandığı için onu bant sanabiliyorlarmış. Belki seninki de bant değildir.