annesinin_beybisi https://resimyukle.io/r/dbtCkhaN7A https://resimyukle.io/r/ltRqt6McoZ https://resimyukle.io/r/MpEYs7mNYF
annesinin_beybisi annesinin_beybisi bu pozitifler negatifler o virüsü daha önce kapıp kapmadigimi gösteriyor bunu biliyorum ama suan için bir sıkıntı var mi bunu merak ediyorum
PrensesiimmM annesinin_beybisi O virüsü hastalığa karşı bağışıklık var mı yani daha önceden geçirip geçirmediğini gösteriyor
minikkelebegimmmmmm annesinin_beybisi igg yazarsa geçmiş döneme bakıyor yani önceden geçirdiğinizi gösterir .igm yazarsa şu an geçirmekte olduğunuzu ifade eder
annesinin_beybisi PrensesiimmM ama internetten baktığımda pozitifse tedavi edilmeli yaziyordu o yüzden sormak istedim
heleninannesi06 annesinin_beybisi Kagan kocatepenin videosu var YouTube bu konuyla alakalı izlerseniz hemen rahatlayacaksiniz bende panik olmuştum başta pozitif negatif filan görünce
annesinin_beybisi heleninannesi06 kağan hocayi genelde izlerdim gebe degilken ama bu video dikkatimi cekmemis olabilir tekrar bakarim teşekkürler 😊
kuzeymomsss dilaaaraozturk tahlillerden anlıyorsanız aynı şekilde benim de sonuçlarım çıktı bakabilir misiniz acaba?
kuzeymomsss minikkelebegimmmmmm anlıyorsanız benimde postuma bakar mısınız acaba aynı şekilde sonuçlarım çıktı merak ediyorum
minikkelebegimmmmmm kuzeymomsss vallaha baktım ama değerin düşükmolması ne anlam ifade ediyor bilmiyorum maalesef🤷🏼♀️varsa yüksek çıkarbaonuç ama düşük çıkması başka birşeydir
annesinin_beybisi ressamistanne daha önce kimyasal düşüklerim oldu pıhtılaşma testi uzun surede cikiyor diye biliyorum bu birkac saatte cıktı
ressamistanne annesinin_beybisi bu pıhtılaşma testi değil aslında tam olarak. Gebelikteki plasentada pıhtılaşma farklı. Bu genel inr testi. Protomin zamanı diyor ya o.