adm Canımız annelerimizden sık sık "eee, ben doğurdum şimdi ne yapacağım" diye mail alıyoruz. Doğuran annelerimiz için Happy Kids uygulamamız var. İOS versiyonu vardı, bugün Android versiyonu da yayınlandı. Linki: http://happydigital.com.tr/happykids
Ikinciyibekliyorum adm instagramda gordum ve indirdim telimde duruyor suanda 🤗 kizim henuz doğmadıgi icin dogum tarihimizi giremedim kesinlessin dogum tarihimiz kullanmaya başlayacağım uygulamanizi🤗💕
Nurayuzun adm ben doğurana kadar Androide gelir inşallah diyordum sonunda geldi darısı fotoğraf uygulamaniza😊😊😊😊
YsmnNuh Çok güzel uygulama hemen indirdim iki çocuğum var üçüncü yolda. Birkaç tane kayıt girebiliyoruz en çok o hoşuma gitti. İnşallah üçüncü bebeği de kaydederim zamanı gelince
Ebrar34 Forumda Bi konuya girdikten sonra geri tuşuna basınca sayfa komple kapanıyor Bi ben mi yaşıyorum bu sorunu acaba?