aysnrsvs Sinyira çalışmayan için çocuk parasından bahsediyorsaniz değişmiyor bildiğim kadarıyla ilk çocuk için 300 2. İçin 400 3 ve sonrası için 600lira
Handan_65 Sinyira Malesef zam yok devlet verıuor ya vatandaşa para vermez ama vatandaşın cebine göz koyuyorlar Valla bnde gidip alacam 300 tl de işimi görür damlaya damlaya göl olur
Glsn96 aysnrsvs Rusya’da ilk çocuğa 10000 lira civarı veriyorlarmış🙈 artı hamilelik sürecinde her ay:( Rusya’da doğurmak var🤪
Sinyira Babaya verilen ücret ne oldu hanımlar bugün eşime verecekleri süt parasinin olmadığını soylemislerr