Bensu9 Meryem ana otunu faydalarını okudum doğum zamanıyla ilgili olanı özellikle. Sizde deneyen yada duyan var mı acaba ?
mervesmd Bende aldım kullanmak için , doğum sancılariniz başladığında 1 bardak içerek kullanılıyormuş ama ben içmeyecegim sadece suyun içerisine bırakıp oyun açılmasını bekleyeceğim. Suyuna okunan duaları varmış bilginize