Bugün transferimin 13.günü Ve 5.gün embriyosu transfer edildi betam 17 çıktı, dün sağlık ocağında kan vermiştim çıkmayınca özelde yaptırdım. Az önce öğrendim ki sağlık ocağında yaptirdığım ilk kan tahlilimin sonucu da 11 miş. Doktorumla görüştüm evet gebelik var gözüküyo ama 2 günde bir yap tektar görüşelim dedi. Sorum şu ki beta değeri bukadar düşük olup yükselen var mı aranızda. Bir de normalde bugun adet olmam geren gün fakat dünden beri akıntım açık kahvemsi geliyo doktora bahsettim düşük önleyici karından yapılan bir iğne aldırdı onu vuruyorum kendime. Biraz uzun oldu ama böyle bişey yaşayıp değeri yükselen varsa kendimde güç bulacağıma inanıyorum, şımdıden teşekkürler