Kevserturee 14 haftalık hamileyim. Dövme yaptırmak istiyorum. Siz yaptırdınız mı ? Herhangi bi yan etki oldu mu ? 😊
Deletedmom623737 Kevserturee Mürekkebin içinde bi çok kimyasal madde olduğu için gebelikte kesinlikle önerilmiyor diye duymuştum
litfenama Kevserturee enfeksiyon kapma ihtimaliniz var. Doğum ve emzirmeden sonra yaptırmanız en mantıklısı.
clkklc bebek- ben de microblading ve kalıcı eyeliner yaptıracaktım ama hamilelere yapmıyorlar. Sonraya erteledik.
clkklc Öncelikle steril bile olsa enfeksiyon kapma ihtimaliniz bile var bu yüzden riske girmeseniz iyi olur.
Esrakaya12 Ben yaptırmıştım ama hamile olduğumu bilmiyordum sonrasında da hiç bi şey olmadı enfeksiyon falan kapmadı