arzm28 Arvennn bende basta korkmuştum 4 farkli doktora sordum 4ude bir seh olmaz dedi zaten artk o 3 ay zorunluluğu da kalkti diyebiliyorum gebelerde ama emin değilim
ilkm_22 Ben bilmeden ilk ay olmuştum. İkinci dozumu bazı problemlerden dolayı 5. Ayımda olmak zorunda kaldım