Zlemmm ben ilk ayağa kaldırdıktan sonra ki ikinci kalkışımda şal bağlamıştım karnıma öyle kalktım çünkü çok canım acıyordu hastaneden çıkana kadar ve evde de 1 hafta şal bağlamaya devam ettim sonra korseye geçtim bu gün 33.günüm dün çıkarttım korseyi