Gunce35 Tokluk kan şekerinin 160 ve üzeri olması durumuyla karşılaşan var mı? Allah korusun bebekte herhangi bir hasara neden olabilir mi?
ipekveatlas tammm olarak bu benim. 171 cıktı bugün:( doktorum kanımdan açlık şekerime baktı cok iyi dedi bisey uok dedi ama ben parmaktan ölçüyprum yemekten 1 saat sonra aşırı yüksek. 1 ay sonra randevum var korkuyorum:(
ipekveatlas Gunce35 fransada yaşıyorum şeker yüklemesi herkese yapmıyolar benden kan alıp şekerime baktılar normal çıktı. doktorum o şeker yükleme testini herkese yaptırmıyoruz ileriki yaşlarda ve kilo problemi olanlar yapıyo dedi ama bu gidisle yaptırıcam cünkü tokluk sekerim bence cok yüksek bi problem var kesin. bebeğe de önden gidiyo dedi ne kadar doğru bilmiyorum 24+4 de 758 gram dedi
ipekveatlas Esenkaplan kızzz sormaaa😂😂😂😂 benim annemde gebelik sekeri cıktı ben ondan korkuyorum ama seker yüklemesi yapmamıza gerej yok dedi doktor kandan bakıyorum 171 169 168 hep fırlamış. ne yicem ki ben dahaaa offff. bana dediki herkese yapmıyoruz o seker şeyinden sana ne dedi doktor
Esenkaplan ipekveatlas ben sıkı diyet yapıyorum aclik tokluk hep olcum yapıyorum hep mi böyle çıkıyor senin
ipekveatlas Esenkaplan yok açken normal çıkuyo 86 falan sonra yemek yiyorum ama normal yani sunu yemiyim falan demiyorum:( sen seker yüklemesi yaptırdın mı yoksa sadece kandan mı baktın
Esenkaplan ipekveatlas açken benimde normal bugun 83 çıktı tokluk 174 ama ben yediklerimi abarttım dr un yeme dediklerini yedim senin hee tokluktan sonra mi yuksek evet almanyada herkese seker yuklemesi yapılıyor yaptirdim
Ascianne Tıp 1 diyabetim ilk cocugum şekerden dolayı erken doğdu ama herhangi bir sıkıntı olmadı ikinciye hamileyim bugün hiç bir şey yememe rağmen adam akıllı toklugum 254 du Allah şekeri olan herkese sabır versin hamileyken daha da zor bir süreç oluyor
Gunce35 Ascianne benim şeker yüklemesinden çıkmadı normalde ama şimdi ikinci gebeliğimde hiç dikkat etmedim şeker hamur ne varsa her gün tükettim. Doktorum önden gidiyor diye çok ciddi hastalıklardan bahsetti. İçim çok kötü. Hafaya doğumum var. Kafamı bir türlü toplayamadım.
Ascianne Esenkaplan 32 haftalık doğdu kızım ama doğumdan sonra ne kuveze girdi ne de bir sıkıntı olmuştu şu an 3.5 yaşında onunda şekeri çıktı şu anlık diyet uyguluyoruz ona
Ascianne Gunce35 Şekerden dolayı bebeğin kilo alımı çok fazlz oluyor çok ciddi bir şey olucagini sanmıyorum ama yine de dikkat etmekte fayda var
Dilandemirrr Ascianne kan vermiştim de glukoz diye yazan ne oluyor acaba 70-100 arası normal değer 86 benim açlık tokluk diye görünmüyor ama doktorum fazla diyet yap dedi anlamadım bişey 🤷♀️