Merhaba kızlar
Yaklasik bir ay önce şeker yüklemesi yapıldı ve gebelik şekerinin mevcut olduğunu öğrendik. Sonrasında bir hafta sıkı diyet ve günde altı kez ölçümler yapılıp dahiliye uzmanına verildi. İnsulin vs gerek olmadığı uygun görüldü değerler normal olduğu için. Şimdide sadece sabah aç ve akşam tok olcuyorum. Hayatımdan tamamen beyaz ekmek pirinç makarna patates gibi yiyecekleri çıkarttım. Çay kahve gibi içeceklerde şekersiz tercih etmeye başladım. Kola gazoz vb içecekleri hiç içmiyorum. Ancak tatlı ile bir türlü aramı bozamiyorum.. benim gibi olan var mı? Tatlı dediysem de kalkıp öyle pastalar kurabiyeler değil ama misal sabah kahvalti da tahin pekmez çok güzel geliyor… Yada bir lokma cikoltali ekmek..
Benim gibi olan var mı? Yada şeker çıkınca çok aşırı dikkat mi etmeliyiz.. fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim