ben 12. haftada bıraktım folik asit sonra bana vitamin yazdı omega 1 ay kullandım +demir ilacı magnezyum sonra omega bitince sordum dedim gerek var mı almama diye eğer beslenebiliyosan hic gerek yok dedi gercekten de yokmus onları icmeden de bebeğim sağlıklı