1 yildirdir korunmuyrm gebe kalamadim doktora gittik hsg film cktiler esimin spermnine bakildi hepsi temiz cikti.
Doktor yumurta takibimi yapti tek yumurtam var 23 mm Sonra klomen ve catlama ignesi yapildi 2 aydir bu tedaviyi uyguluyam suan 2.ayindayim adetime 3 gun var insallah gebe kalabilirim dua edin lutfen. Aranizda bnm gibi olan varmi bu ayda olmasa neyapacgimi bilmiyorum hemn olsn istyrm yasim 29 2bucuk yildir evliyim cok uzuluyorum ne yapmam lazim tup bebekten ck korkryrm nasil bise bilmiyorum asilama nasil onu bilmyrm doktorum eger olmasa onlrdb birini ypcz dedi