43 gün önce sezeryan oldum 10 günden sonra hiç ağrım olmadı ama birkaç gündür sağ karın boşluğuma kramplar giriyor ve bazen ciddi ağrı yapıyor karnın toparlandığı için diyorlar ama bilemiyorum bu durumu yaşayan var mı sezeryanla mi ilgilidir acaba bu ağrılar