Kızlar, 31. Haftamdayım, ara ara böyle sanki regl sancısı gibi kasık ağrısı hissediyorum. Doktor kontrolümde mutlaka soracağım doktoruma ama yaşayan başka anne adayları var mı merak ettim, sizlere danışmak istedim. Hiçbir erken doğum riski falan yok kontrollerimde her şey normal diyor doktorum ama bu hafta bu kasık ağrıları olunca azcık panik oldum.