zeynnn5441 evet ya aslında ağrım falan yoktu doktor kontrolüne gittim sırt üstü yatınca dağılmadi bebek doktor senin sancin var dedi hemen yatış yapmamız lazım dedi yatış yapıldı nstde hep 20 falan sancı oda bebek tekme atınca falan neyse ciğer geliştirici igne yapıldı şimdi evdeyiim progesteron verdi doktor bol su iç dedi magnezyum verdi dinlen dedi şimdi yola gitmem lazım tedirginim ne yapacağını bilmiyorum 😞