Pelus Kızlar muayene olan var mı?? Varsa muayene fiyat ve hangi hastanede Doğum yaptırdığını yazar mısınız???🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Umay06 Pelus merhaba bende Bülent bey in hastasıyım. 300 muayene 6000 Doğum. Memorial da yaptırıyor Doğumu
Pelus Emre teşekkür ederim ☺️☺️ Peki herhangi bir paket uygulaması var mı kendisinin?? İnternette çok iyi yorumlar okudum,sizde memnun musunuz?? Doğum için fiyat konuştunuz mu? Ay çok soru sordum sorry ☺️☺️
Emre Pelus😊😊paket uygulaması yok maalesef. İlk hamileliğimdede bülent beye gitmiştim çok memnunum terapi gibi geliyor bana. 6 bin doğum.