Arkadaşlar 34+4 hamileyim. Son günlerde yürüyemeyecek kadar bir ağrım var bacak aramdaki kaslarımda. 2 gün önce doktora kontrole gittik o bile şaşırdı yürüyüşüme daha çok erken dedi. Hiçbir sorun sıkıntı yok. Ama kabızlık yaşadığım için sanırım çok zorladım kendimi ve bacak aramdaki kasları da çok zorladım. Doktorumda ondan olabilir dedi. Böyle bir sorun yaşayan var mı aranızda? Nerdeyse yürüyemeyecek durumdayım. Uzun süre spor yapmazsın sonda spor yaptığında kas ağrısıyla haklamasan kaynaklı sıkıntı olur ya o ağrı gibi. Ama duramıyorum. Böyle bir sıkıntı yaşayan var mı? Ne yapabilirim?