Anlamıyorum ya o kadar dikkat etmeme rağmen her gün iç çamaşırı değiştiririm, 2 litre su içerim,eşimle herhangi bi ilişkiye girme zaten yok, süt probiyotik olabildiğince her gün bi bardak alıyorum dışarda tuvalet yok ayağımdan patik çıkmaz yelek üstümde üşütmemeye çalışıyorum ki dışarı kontrol haricinde çıkmam daha mapmamız gerekiyor bu illet hastalığı olmamak için yardım edin