Kızlar benim hiç birşey yapmaya halim yok kan degerlerimde normal çıktı ama ben bu üşengençligimi nasıl atabilirim evde 1 ay kalsam biyere gitmeye üşenirim evin eksiklerini zaten eşim alıyor 3 yaşında bir kızım var ve 17 haftalık hamileyim böyle sürekli enerjik olan insanlara çok özeniyorum ya ben ne zaman öyle olacam çok enerjisiz bir insanım tembellikten ömrüm evde geçiyor herşeye üşeniyorm biyere gitmeye hazırlanmaya dışarı çıkmaya. Siz nasıl enerjik kalıyorsunuz kızlar