azraalya Sleepy 1 numara bez aldım. Açtım ve sanki biraz gözüme küçük geldi. Bebek doğuma kadar 3500kg olur dedi doktorumuz. Sleepy 1 numara alıp kullanan var mı aranızda kızlar? Varsa küçük geldi mi bebişlerinize?
Fulyaaa1 azraalya gerçekten cok küçük. 2 numarası ile arada cok fark yok bu arada ben direk 2 alıcam cok almadınız umarım
Aycaaa571 azraalya ben oğlum doğmadan önce kullandım beğendim ama yapı olarak dar bir bez şimdi oğlum 4 kilo 2 numarasını kullanıyorum
poncikveannesii azraalya bende iki paket bir numara aldım aşırı küçük iki almadım üç numara iki paket aldım doğumuma var daha artık almycam kullanıp memnun kalırsam alırım
Derin0712 azraalya bebegin 3500 dogsada inan minicik oluyorlar bnm oglum ayni kiloda 16 gunluk 1 nolar oluyor molfix daha ufak sleepyden onunla basladik kullanir kullanir atarsin bi daha o kadar cok adet almayin elinizde kalir 15 20 gun sonra bebek buyuyor 2 noya gecmek gerekiyor
Aslinur azraalya bnm bebegım 3.500kg 1 numara kullanıyorm hala bolluk var bıo natural serisi kullanıuorz
Poyrazin_annesi Özellikle bebegınız erkekse cok kucuk oluyormuş bnde sleepy 1 numaradan 1 paket aldm 2 numaradan 5 paket aldm
azraalya Merhaba bu konuyu açmıştım bir kaç hafta önce ve doğum yaptım. Kızım 3500kg üstünde doğdu boyu da 50cm ve sleepy 1numara bez küçük gelmesini bırakın büyük bile geldi kızıma 😃