tugceuyan Kızlar merhaba 🤗 Çarşamba günü normal kontrolüm için hastaneye gittim. Son regl tarihimi bilmiyorum🙈 özel hastanede ki doktorumun hesaplamasına göre çarşamba günü bebeğim 19+5 ti devlet hastanesinde ki doktorum ise 21 haftalık olduğunu söyledi. Ultrason için gün almaya gittiğimde o hafta geldiğinde bebek 23 haftlık olursa çekmezler dediler. En fazla kaç haftada çekiliyor ki özel hastanede yaptırsam daha mı iyi olur ? 😶
gonulcelen tugceuyan bebek büyüdüğü için tarama yaparken zorlaştığı içinmiş ultrasona sanırım parça parça sığması istenmeyen durum
ilknremrh tugceuyan kesinlikle özele gitmelisin ben devlete gittim özel gibi olcak sandım 2 dakikada bitti dediler smdi sıra bulamıyorum günüm geçmezse yaparlarsa eylülde giricem
Asdfgh 24e kdar vekılıyor hatta bgub benım vardı Bı bayanın 25haftalıktı benden önce aldılar ve cekın Dı
Melhaercan tugceuyan benimde şuan 20 haftalık 31 agustosa randevum verildi özelde ayrıntılı yani 22 haftalıkken