Bugün doktor cok net gordugunu soyledi ama biz cinsiyet partisi yapacağımız için öğrenmek istemedim bide bu haftalarda öğrenip bir ay sonraki kontrolde çok değişen oldugu icin daha net olmasını istedim ama doktor cok netti kağıda yazdirdim🤗🤗 parti icin bir ay beklemeli miyim sizce 🥰