Nurhan47 hiç bozmayın moralinizi 1 hafta sonra tekrar verin. Benimde oğluma hamileliğimde böyle olmuştu. Hiç beklemediğim bi anda tesadüfen öğrenmiştim. Allahtan umut kesilmez. Ama yoksada üzülmeyin. Stres hormonları çok baskılıyor çünkü. En kısa sürede sağlıcakla dolsun kucağınız🙏🏻🌸