papatya56 22+2 haftalıgız Benim bel agrım var hareketlerımiz biraz azaldı sizin nasıl gidiyor bir hafta sonra kontrolümüz var hersey yolundadır İnşallah serklajlıyım bu arada
Funday35 papatya56 Biz 20+2 haftalığız bende serklajlıyım bu haftalarda çok uyurlarmış bebişler canım yatıyormusun sürekli ?
Bebekoo papatya56 ben de 22+2 yim daha sanki hiç hissetmiyor gibiyim ya da ben anlamıyorum 🤣 ama dolap uygulamasından ucuza kalp dinleme cihazı buldum ikinci el aldım 😃 onunla bebeğimin kalbini dinleyip rahatlıyorum yoksa kafayı yerdim hiç hareket hissetmiyorum
aysnrsvs papatya56 magnezyum ilacım bitti kalcam ağrıyor bu de kasıklarımda ağrım çok oluyor bulantılar hala devam ediyor 😬 23+4 haftaligim
papatya56 Funday35 Elımden gekdıkce yatıyorum canım kahvaltımı yemeğimi kendım yapıyorum temizlik yapmıyorum sen yatıyo musun canım
Funday35 papatya56 Bende yatıyorum canım 12 haftadan beri yemek eşim yapıyor kahvaltı da akşamdan kendisi bana hazırlıyor sabah ısıtıp yiyorum temizlik hiç yapmıyorum eşimle annem yapıyor oldukça ayakta kalmamaya çalışıyorum çünkü bebeğin kafası dikişlerime yakın yerde durduğu için hep yatıyorum vaktinde sağlıkla gelsin miniklerimiz inşallah 🤲🏻☺️
my116 Cumadan beri benim bıdığımında hareketleri az ayakta çok kalınca ağrım çok olduğu için dinleniyorum genelde
papatya56 my116 Benımde hareketleri azaldı pazartesı saglık ocağında kalp atısını dinledim hemşire normal dedi benim içim rahat etmiyor azaldı diye benimse cuma günü çok güzel hareket edıyodu cumadan sonra azaldı
papatya56 Bebekoo Keske bende bi tane alsam😂 pazartesı günü kalp atısını dinledim ama içim rahat etmiyor geçen hafta çok güzel hareket edıyodu cumadan sonra hareketi azaldı hemşire normal dedi
Bebekoo papatya56 ben de öyle oyle kafayı yüceltin, doktordan çıktığım gün mutluyum diğer gün içime vesvese düşüyor acaba iyi mi kalbi atıyor mu insan gerçekten elinde olmadan takıyor kafaya ben de o yüzden böyle bi şey yaptım aldım cihazı 100 TL ye
papatya56 Bebekoo Çok ucuza almışsın canım bende pazartesı günü dinledim bugün içim içimi yiyo nasıl diye kalbi atıyo mu dıye Rabbim kucagumıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Melekk-911 aysnrsvs benimde sağ bacagim kalcamdan ayrılacak gibi ağrıyor 😭 kasıklarımda agriyor. Bu aralar gündüz uyuma isteğim tekrar geldi .22+2 haftayiz
papatya56 Funday35 Benimde annem kaynanam temızlıgı yapıyo ben yapmıyorum 14 haftadan 20 haftaya kadar annemde kaldım hiç kalkmadım eve geçince yemeğimi kendim yapıyorum Rabbim kucagımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Funday35 papatya56 Böyle idare ediceğiz canım napalım bebişlerimiz vaktinde doğsunlar sağlıkla gelsinler de Amin inşallah 🤲🏻❤️
aysnrsvs Melekk-911 Magnezyum kullanıyor musunuz bana çok iyi geldi benimde sağ kalcam ağrıdan uyuyamiyordum
Melekk-911 aysnrsvs yok kullanmıyorum. Uyurken agrimiyor fazla . Bazen yürürken bacağımın canı kesiliyor. Bende 3ayliktan beri var