Kızlar 8+1 deyim dün sabah bide bugün çok çok az kahverengi akıntım olmuş peçetede gördüm. Ama erimiş çikola gibi değil sütlü kahve rengi ve sıvı akıntı. Doktor randevum 31 Ocak ama bi yandan tereddüt ettim bu haftada akıntı yaşayan oldu mu? Doktora sorsam gel der belki ama çalışıyorum biraz zor yani gitmek. Ne yapsam ki😕