Derinada Doğum yapalı 3.günüm sezeryan doğumla dünyaya geldi bebeğim ama sütüm gelmiyor bu durum beni çok üzüyor. Şuan mama takviyesi veriyorum sütünüz ne zaman geldi siz neler yaptınız gelmesi için
Ysgl26 Derinada bol bol emzirin sütünüzün gelmesi için. Bebeğin emme gücü getiriyor sütü. Onun dışında bol su için
HavvaAtasoy Derinada canım benimde öyle oldu hastaneye gidip hastane tipi makineyle sağım yaptım o şekilde açıldı uçları sonra devamı geldi zaten
whitedream Derinada canım yorum yaptığım posta bak dün birine tarif yazmıştım süt arttırıcı kür onu yap bol sıvı tüket fırsat buldukça uyu bebeğin emmediği zamanlarda pompayla sağ
SerraveAnnesii Sıcak duşta göğüslere masaj yapmanın faydası oluyormuş. Ve bebekle ten teması da çok önemli😊 Bol bol su iç canım stresten sıkıntıdan uzak dur bol bol bebeğini emzir gelecektir ☺️
Gorkeminannesi Üzülmek suan icin en son yapılması gerek sey bile değil psikolojinizi lütfen rahat tutun bol bol sütüm var kafasıyla emzirin gelmese bile bu şekilde yapa yapa gelecektir uyku ve su cok onemli saglikla buyusun🌸