ftmkucuk evet öyleyiz doktor kontrollerim 3 haftada bir oluyor ben ilk hafta içim rahat geziyorum 2 hafta kala acaba iyi mi erken mi gitsem kontrole diye kendimi yiyorum doktorumda zamanında gel bebiş için ultrason çok sağlıklı değil diyor 🥲 sürekli görmek hissettmek istiyorum
Biraz sırt üstü uzan karnını doyur sessiz bi ortamda karnına dokun yavaş yavaş hissedersin umarım 🥰