Peldaal Kızlar merhaba ben 3 aylık hamileyim ve sadece folik asit kullanıyorum ama ayakta duracak halim yok doktorun vitamin hapı da vermesi gerekmiyor muydu?
moom222 Peldaal folik asit zatn vitamin cnm bildiğim kadarıyla üç ay olunca başka vitamin veriyorlar çünkü bnde üç aya kadar folik asit kullanicam iki haftam kaldı üç aydan sonra herkese başka vitamin veriliyor
Tlin8321 Peldaal kaç haftalıksın ve sağlık ocağından arandın mı? 12.haftadan sonra başlaman gereken vitaminleri ordan da söyleyip yardımcı oluyorlar.
EsengulC moom222 ben omega kullanmıyorum doktpr sadece vitamin ve d emir ilacı versi kan sayım sonuçlarına göre değişiyor sanırım
Mimik Canim vitaminlere genelde, 13. Haftada baslaniyor… Ve senin bu ayakta duramama dirumlarin ilk trimesterda yasadigimiz normal bi surec… Nekadar yorgunsan, nekadar uykun varsa, uyu dinlen…
masgiz Gebelik check-upi yapılmadı mı size ? Benim gebeliğimin başında her şeyime bakıldı ve ona göre vitaminler verdi doktorum.