Vesezemeo Kendi doktoruma gittim bebeğim kendini göstermedi doktorum yüzde 60 70 kız dedi. Aynı gün çikolata yedim başka doktora gittim çıkıntı var dedi sonra pipi bu dedi erkek dedi kesin mi dedim allah bilir dedi. Pipi dediği çıkıntının resmi bakarmısınız. https://imgyukle.com/i/oDh448
Denzzzo Vesezemeo valla canım bende gittim kız dedi özele fakat hazırlık yapma dedi bende 13 haftalık gitmiştim kafam karıştı doktor değişikliği yapıp gidicem şimdi 15+5 oldum
Ezgiduru Vesezemeo ben pek anlamiyorum genelde ama. Bu kiz cikintisi gibi geldi bana. Intten bakmistim erkekle kiz cikintisina. Erkek cikintisi daha sivri kizin ki daha genis duruyor
Vesezemeo Bir_abla doktor da ufak pipisi dedi görmeleride zor olur dedi erkek dedi hayırlısı ama cumartesi kendi doktoruma gideceğim inşallah ozaman netleşir