Merve_ylmz bak bunu sakın dert Edip üzülme gerçekten söylüyorum sana sonuçta çocuğunun kendi parçasında hiçbir sorun yok elhamdülillah doktorun ne önerdiyse onun dediğini yapmaya çalış kendini üzersen çocuk çok etkileniyor bunu gerçekten yaşadığım için söylüyorum hiçbir şey olmaz Allahın izniyle Duanı et moralini yüksek tut çocuğunla sureklı konus rabbım 24 oldugunda bııznıllah duzeltmıs olur sen yeterkı moralını yuksek tut
Benim de suyum fazla doktorun birisi korkuttu beni nasıl ağladığımı unutamıyorum sonra baska doktora gıttık bunlar normal seyler uzme bırdaha dedı etkılenıyor cocuk cunku onemlı olan saglıklı bır bırey olarak dunyaya gelmesı rabbım bebeklerımıze saglık huzur afıyet versin