Arifesahin Kızlar merhaba doğumda yanimda kayınvalidem mi kalmalı ablam mi annemi kaybettim ben ablamdan normal doğum ve sezaryen doğum yapmış insan eşim annem gelsin diyo bende rahat olamiycagimi anlatıyorum ama oda annesini istiyo
MihrimahVeAnnesiii Arifesahin Kaynananla arandaki diyaloğa da bağlı biraz ama ne kadar iyi olursa olsun ablamla daha rahat ederdim sanırım .
Prensesannesiii03 Arifesahin bence ablan gelsin bi kaç arkdasımın doğumunda yanında kayınvalidesi kaldı hiç memnun kalmadılar birde rahat edemediklerini söylediler arada zıtlaşmalarda oluyormuş yinede sen bilirsin tabiki 😊
Renginveannesi_ Arifesahin kaynanam o kadar iyi bir insan ki samimiyetimizde iyi güzel, ama yine ablam da ablam diye ısrar ederdim 🥺🤲🏻 Allah rahmet eylesin canimm ablada anne yarısı gibi oluyor 🥺👭❤️
poyrazinannesi1 Öncelikle annenize Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Bence ablanız kalırsa daha rahat edersiniz, eşinizi ikna etmeye çalışın derim.
goldumsu Arifesahin ben kaynanamla çok samimiyim daha bi günden bi güne bana kaynanalık yapmadı. Hasta oldum evine götürdü çayıma kadar getirdi baktı bana. Daha bi kez bana çay doldur bile demedi öz annem gibidir 11 tane torunda büyütmüş ama ben biraz çekinirim sanırım. Hani bez değiştirme vs. ilk doğumum bide çok bilmiyorum hastane ortamını ama yine de rahat edemem gibi geliyor. Ablanın kalması daha iyi olur ben gibi düşünüyorsan
SerraveAnnesii Bence ablan gelsin kaynananla ne kadar samimi olursan ol ablanın yanında rahat ettiğin gibi olmaz. Benimde annem gelecek eşim doğuma görümcem falan gelsin istiyor ama ben asla istemiyorum rahat edemem o yüzden annem gelecek
Arifesahin Eşime kalsa herkes gelsin ama su hastalığın olduğu zamanda okadar çok kişininde gelmesini doğru bulmuyorum bizim açımızdan daha büyük sıkıntı seste gürültüde bebek nasıl uyuycak eve alışacak
Tlin8321 Arifesahin bu eşlerin anne merakı da beni öldürüyor. Anne kız gibi olursun sıkıntı yok ama doğum yapacak sensin eşinin tam aksine kimi istersen rahat edersen öyle olsun demesi gerekir. Benimki de anneci o yüzden sinirlerim tavan yapıyor 😅 ablanla rahat edeceksen tabii ki ablan olsun derim.
Arifesahin @Tlin8321 anneside tam bir oğulcu beni falan kıskanıyordu önceden şimdi çok şükür o huyundan vazgeçirdi eşim 😂
Tlin8321 Arifesahin aynı benim kaynanam 🤣 sarılamıyordum yanında koluna dahi giremezdim. Evlenince rahatladım o konuda
Aslylmz Eşin kimi istediğinin bi önemi yok bence çok istiyorsa gelip görüp gitsin ama kalma olarak taniki sen kimle daha rahat ediceksen o olmalı. Yanında kalmadının ne anlamı olucak yoksa. Herseyinlr ilgilenicek soncuta hiç birşeyi söylerken çekinmeden rahatca hareket etmek isterim yani sonucta.
poncikveannesii Arifesahin bunun kararını siz verin çünkü ikisininde nasıl olduklarını bilemeyiz hangisinin size faydası dokunacaksa p gelsin kimi zaman abla yardmcı olcğna beter oluyır kaynana iyi oluyor kimi zaman kaynana kötü abla iyi ikisiylede karşılaştım
Arifesahin @Aslylmz aynen öyle ayağımı kırdım geçen yaz bi kere arayıp geçmiş olsun demedi doğumda gelipte bana bakacağını düşünmüyorum o ameliyat oldu biz gittik yemeğini suyunu yürümesini evinin işlerine kadar ben yaptım ama o telefonla arayıp geçmiş olsun bile demedi
Suzanne Canım eşine söyle sen doğuracaksan tabi annen gelip kalsın ama ben rahat hissedeceğim birisinin olmasını istiyorum de gerçekten bu eşlerin olur olmadık yerde ailelerini tutturmaları beni deli ediyor zaten zor bir zaman doğum yaklaşmış psikolojikmen daha da kötü etkiliyorlar