Meryem ana otu bende almayı düşünüyorum sancılar başladığında suya koyuyorsun duaları var onları okuyorsun o açıldıkça annenin rahmi de açılıyormuş tabi inanmak gerekiyor😊 doğumdan sonra da sudan çıkarmıyormuşsun ot kapandıkça rahim daha çabuk toparlanıyormuş