Merhaba arkadaşlar ben as hastasıyım yanı iltihaplı romatizma dun aksam anıden atağım geldı ve cok kötü bi gece gecırdım acıllık oldum bu oyle bı agrı kı nefes alamaz kıpırdayamaz hale gelıyo ınsan 6 7 aydır gelmemıstı hafıf agrılar dısında bıseyım yoktu 12+5 haftalık gebeyım kasılmalarım oldukta karnımda kasıldı canım cok yandı acıle gıttım parol serum taktılar eızce bebegıme bısey olmusmudur kanam vs bıseyım yok dogumhaneye cıktık ama kucuk oldugu ıcın bısey yapmadılar