YagizAsyaMom tabiki hiç birimiz oraya kötü niyetlerle gitmeyiz dua için huzur için gideriz ama bu bizim niyetimizden değil evliya bebekten bişey alır derler ondan. Sonuçta söylem var senelerdir. Oraya gidersin dua edersin ama içine şüphe düşer. Ayrıca hepsi değil bazıları derler bana mesela bizim köydeki evliya iz brakıyo dediler gitmedim adak vardı orda. Demekki birine olmuş bişey kim neden uydursun ki. Tabiki olcak diye birşeyde yok ama ne biliyim işte bazen tedirgin oluyo insan