Ya kızlar şimdi şöyle bir durum var ben düzensiz Adet oluyorum ve en son ki 42 gün gecikti ilk kez bu kadar uzadı. Bittiğinden beri Ovulasyon testi yapıyorum 4 gün oldu galiba ve ben 2 tane uygulama kullanıyorum. Birinde Yumurtlama yarın olacak diyor diğerinde ayın 24ünde diyor aklım karıştı. Ya hiç olmazsa?