Görümcem çok kaşar yiyordu gün içinde kalıp kalıp kesip yiyordu bebeği 4 kilo 400 gram sezaryenle doğdu kaşarın çok faydası oluyormuş. Bana da hep ye diyorlar ama bebeğimin kilosu şu an haftasına uyumlu gidiyor. Normal doğum istediğim için aşırı da kilo almasına gerek yok. Alması gerekeni alıyor zaten