Busranurozturk 28+4 um dün testim pozitif geldi Covid olan varmi hamileyken nasıl geçirdiniz olduysaniz
-Bal123- Busranurozturk 2 kere covide yakalandım ilkinde halsizlik yorgunluk ağrılarım vardı ikincide öksürük nefes darlığı ağrı yorgunluk ateş hepsi vardı evde dayanamamış tüm ambulansı çağırdım hastanede tedavi görmüştüm ikincisi ağırdı ciğerlerime inmişti
Busranurozturk -Bal123- çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun insallah bir daha olmayız Bende su an grip halı var çok sukur bu şekilde giderse kolayca atlatırım Bebeği etkiliyor mu acaba onu merak ediyorum
-Bal123- Busranurozturk Cok şükür bebeğimi etkilemedi hatta çok saglikliydi doğum yaptım şimdi 8 aylık olduk bile 🥰