Maaaile Bugün son kontrolüme gittim,38+0 da doğum yapicam insallah. 10 gün içinde hic kilo almamış kızım. Son haftalarda bunu yaşayan var mi?
Xxz Maaaile 37. Haftada 2.600 Gr doğum yaptım hiç öyle ciğer geliştirici vs yapılmadı. Zayıftı yavrum ama toparladı sonra .
Efsabozdag Maaaile 37. Haftamda doktora gitim 3.160 grm dedi 37+6 da sancilarla doguma alindim 3 kilo 696 grm dogdu canim ultrasondan daha farkli oluyor 😊😊 canini sıkma saglicakla al kucagina insallah ❤❤
Maaaile elfimiz-9800 3200 dedi doktorum. Normal değerler aralığında aslinda ama benim erken doğum riskim vardı,ciger gelistirici vuruldum 35.haftada. Merak ettim neden almadığını :)
cilos1987 Maaaile masAllah kilosu gayet güzel.benim kizim 37 de 2600 du.simdi 38 im.gelisim geriligi var.kilo alımı çok yavas
Maaaile Yesim619 Aa sizin de cok iyi masallah. Allah bağışlasın. Dogum sonrasinda bir sıkıntı yasamadiniz dimi solunumda falan?
cilos1987 Xxz benim kızımda 37 haftada 2600kg di.simdi 38 im kilo alımı çok yavaş.saglikli olsun doguncada alır
Maaaile Xxz 37 de ciğerler gelismis oluyor zaten. Bana önlem almak icin yapildi,her an gelebilir diye.