Kızlar nst yattım şimdi sancı filan çıkmıcak diye çok tedirginim üzerimde büyük baskı hissediyorum doktorum da bi an önce doğurtma peşinde kendi sancımı bekleme yanında değil bugün de bişey çıkmazsa cuma gününe suni sancı veya sezeryan icin yatışım olabilir dualarınızı bekliyorum güzel anneler bugün bişeyler olsun artık ☺️🙏🏻🌸😢