Ozgurdidem Merhaba kızlar sezeeyan sonrasında karnıma bakıyorum içerde bişey atıyo kalp gibi. Boyle olqn var mı ?
1234 Ozgurdidem benımde oyle oldu cnm bugun 4 gunum daha atmıyo cnm Sanırım organlar yavas yavas yerine yerleşiyo
Gudigudi Ozgurdidem benim de sanki icerde hala cocuk varmis gibi tekme hissediyodum. Rahim kendini topluyor dedi doktor. Kasilmaya devam ediyormus rahim.
Bimelek Ozgurdidem ay aynen ben ilk dikişlerim attı diye korkmuştum sonra rahmin kasıldığını öğrendim 😂