Nerden nasıl başlıyacağımı hiç bilmiyorum ayın 13 de kontrole gidip suni sancı ile doğumu başlatıcaktik o gece heyecandan nasıl uyuyacağımı bilmiyordum saat tam 12 olduğunda bıçak saplanır gibi bir sancı hisetim beş dakika sonra yine aynı sancı hemen anladım doğum sancısı olduğunu saat 2 ye kadar sessiz sedasız çektim ama git gide sancılar daha çok ağrılı olmaya başladı eşim uyandı hastaneye gidelim dedi yok sabaha kadar bekliyelim desemde dinletemedim saat 3 te yola çıktık 4 te hastanedeydik gider gitmez 4 santim açıklığımın olduğunu söyleyip beni doğum katına aldılar saat sabah 8 a kadar 10 santim açıklığa ulaştık artık geriye sadece ıkınmak kaldı ama bende de hal kalmadı iki saat Boyunca doğurmaya çalışsamda olmadı sezeryana aldılar o kadar yorgundum ki sezeryanda uyudm uyandığımda bebeğimi yukarı götürmüşlerdi dikişlerim bittikten sonra bende onun yanına gittim Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun pozitif mi değil mi ona siz karar verin 😁👶