Zeynepp97 Ranaikra Bu haftadan sonra korkma normal kısalması benim 28.haftada 24 mm di 31+6 yım 19 mm düşmüş yatış verdi 2 santim açılmam var diye, sizin haftanız gayet iyi 34.haftadan sonra zaten kısalmaya başlıyor
Ranaikra Zeynepp97 bende yatışı reddettim birdaha yatış verdiler sadece nts çektiler o yüzden yatmak istemedim ama çok moral verdiniz teşekkür ederim ya
Zeynepp97 Ranaikra Canım sen kabul etmemişsin yatışı bebişin gelişimi iyiyse zaten sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle , beni bile eve göndereceklerdi 19 mm le ben baskı hissediyorum dediğim için alttan muane edip yatış verdi erken doğum olur diye
Ranaikra Zeynepp97 bebeğin gelişimi iyi sadece ntsede sancı çıktı ne dediğim gibi 20 cm kısılma var dedi yatış veriyorum dedi bende kabul etmedim bebeğin durumu iyi diye hastane yakın sancı su gelmesi durumunda hemen geçebilirim diye evde birde 2 yaşında kızım var